فضاي ابري چسيت؟

طراحي وب سايت و نرم افزار هاي تحت وب و ويندوز

فضاي ابري چسيت؟

۱۳ بازديد

"فضاي ابري"، "فضاي ذخيره ساز آنلاين"، "ذخيره ساز ابري"، "cloud"، "رايانش ابري" اصطلاحاتي است كه اين روزها در اطرافمان بسيار بكار ميرود، اما به راستي فضاي ابري چيست و چه كاربردهايي دارد. در اين مقاله به معرفي اين قابليت و انواع فضاهاي ابري و نيز شركت هاي ارائه دهنده اين سرويس مي پردازيم.

 

شايد تابحال براي شما پيش آمده باشد كه اطلاعات روي هارد ديسك، فلش مموري يا حتي تلفن همراه خود را به نحوي از دست داده باشيد و ديگر قادر به برگرداندن آن اطلاعات نبوده ايد. در اين حالت است كه فضاي ابري به يك ناجي براي شما تبديل خواهد گشت.

با استفاده از اين قابليت شما قادر خواهيد بود تمامي اطلاعات و فايل هاي خود را در آن آپلود كرده و در هر زمان و هر مكان از طريق اينترنت به آنها دسترسي داشته باشيد و اطلاعات خود را دانلود كرده و مجدد استفاده كنيد لازم به ذكر است كه اين سرويس نياز به بك آپ گيري ندارد!

باتوجه به مزاياي بسيار اين سرويس مانند: سهولت استفاده از آن، امنيت زياد، ازبين نرفتن فايلها، انتقال راحت فايلها، قابليت استفاده در هر مكان پيش بيني ميشود كه تا چند سال آينده البته در صورت گسترش پهناي باند اينترنت كليه هاردديسك ها و فلش مموري ها جاي خود را به فضاي ابري بدهند.

حال بپردازيم به معني و مفهوم اصلي فضاي ابري و انواع آن:

 فضاي ابري

براي كسب اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد:

اطلاعات بيشتر

شماره تماس:

021-44978540

021-44979541

 

www.siarco.com


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.